نوشته شده توسط : نت نیوز


در بین برندها و مدل های مختلف لپ تاپ موجود در بازار ایران و جهان، لپ تاپ اچ پی یکی از بهترین برندهایی به شمار می رود که چندین مدل محبوب و پرطرفدار از این برند را تولید کرده است.

بسته به کاربرد، لپ‌تاپ‌های اچ‌پی دارای انواع تجاری و بازی هستند که از مدل‌های Omen گرفته تا نسخه‌های برتر Spectre و انواع Elite Book مناسب برای حرفه‌ای‌های تجاری است. در حال حاضر، شرکت اچ پی آخرین برند لپ تاپ Spectre x360 و Elite FOLO، Envy 14 و Elite c1030 Chromebook را راه اندازی کرده است.

در این مقاله کوتاه و منتخب قصد داریم اطلاعات ضروری را در مورد بهترین مدل های لپ تاپ hp، بهترین برندهای لپ تاپ hp، بهترین مدل های لپ تاپ hp و بهترین سری لپ تاپ های hp ارائه کنیم.

اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ صنعتی اچ پی یا بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی را دارید، مطالعه این مقاله مفید و کوتاه را از دست ندهید.

بهترین مدل لپ تاپ اچ پی

از بهترین مدل های لپ تاپ hp می توان به مدل های Envy x360 و Envy 14 اشاره کرد که با قیمت زیر 800 دلار می توانید بهترین مدل لپ تاپ با بدنه آلومینیومی جامد و برنامه های حرفه ای را خریداری کنید.

این دو نوع از بهترین مدل های لپ تاپ hp برای مشاهده محتوای چند رسانه ای دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی و کیفیت 1080P هستند و علاوه بر آن وضوح و روشنایی با کیفیت بالا و صفحه کلید ارگونومیک راحت دارند.

از بهترین مدل های لپ تاپ اچ پی می توان به مدل های Spectre x360 و Xpectre x360 14 اشاره کرد که با وجود قیمت های بالا، اما با باتری بادوام، بدنه منعطف و طراحی منسجم از بهترین های اسب بخار هستند. لپ تاپ ارائه شده است

لپ تاپ HP Elite Dragonfly برای کاربران فعال در حوزه تجارت مناسب است و با طراحی شیک و باریک و صفحه نمایش جذاب خود، امکانات زیادی برای تجارت و تجارت دارد.

بهترین برند لپ تاپ اچ پی است

یکی از بهترین برندهای لپ تاپ اچ پی مدل ZBook Create G7 است که برای افراد تجاری بسیار مناسب است

گیمرها و کاربران علاقه مند به بازی ها و بازی های رایانه ای می توانند با انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی و Omen 15 لذت بازی بی نظیر را تجربه کرده و از عملکرد عالی و بالای این لپ تاپ دیدن کنند.

لپ تاپ اچ پی Envy 14-EBOOOOna یکی از بهترین برندهای لپ تاپ اچ پی می باشد با اینکه گران است اما ارزش خرید دارد.

این نوع لپ تاپ با گرافیک گسسته و صفحه نمایشی با وضوح 1200 پیکسل فضای بیشتری را نشان می دهد.

از ویژگی های این نوع لپ تاپ می توان به داشتن پردازنده Intel Core i7-1165G7 و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 Ti یا Intel Iris X اشاره کرد.

داشتن صفحه نمایش لمسی 14 اینچی WUXGA با نسبت تصویر 16:1 و حداکثر 32 گیگابایت 8 رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD از دیگر ویژگی های برترین برند لپ تاپ اچ پی است.

بهترین سری لپ تاپ اچ پی

بهترین سری لپ‌تاپ‌های اچ‌پی در سری Envy، hp Envy 13 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های 13 اینچی بازار زیر 1000 دلار است. طراحی حرفه ای آلومینیومی همراه با صفحه نمایش لمسی پلاستیکی بهترین سری لپ تاپ های اچ پی زیبایی و جذابیت منحصر به فردی به آن بخشیده است.

استفاده از پردازنده مرکزی 11 هسته ای اینتل باعث شده تا این لپ تاپ بسیار خوب کار کند و قدرت آن را افزایش دهد.

صفحه کلید راحت با طراحی ارگونومیک، صفحه نمایش باکیفیت با وضوح عالی و قیمت مناسب با چنین لوازم جانبی با کیفیت، تولید و طراحی از مزیت های سری بهترین گوشی های اچ پی است.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به 8 گیگابایت رم، 265 گیگابایت فضای ذخیره سازی و وزن 1.3 کیلوگرم اشاره کرد.

علاوه بر این، این لپ تاپ دارای گرافیک AMD Radeon و پردازنده AMD Ryzen 5 4500 U است و ابعاد 12.1 در 7.7 در 0.7 اینچ این لپ تاپ را از سایر سری لپ تاپ های HP متمایز می کند.

بهترین لپ تاپ صنعتی hp

از ZBOOK 15 G1 می توان به عنوان بهترین نمایندگی رسمی ایسوس،  لپ تاپ hp با پردازنده i7 و حافظه رم 8 گیگابایت نام برد. در واقع لپ تاپ شرکتی اچ پی مانند یک لپ تاپ معمولی با سخت افزار قدرتمند است.

از ویژگی های بهترین لپ تاپ های صنعتی اچ پی می توان به کیفیت بالا، ساخت سریع، تضمین کیفیت، قطعات یدکی طولانی مدت و جنس بدنه آلومینیومی تیتانیوم مقاوم اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های بهترین لپ تاپ های صنعتی اچ پی عدم وجود قابلیت رفلکس نوری و کیفیت بالای قطعات سخت افزاری و بک آپ باتری در لپ تاپ صنعتی می باشد.

لپ تاپ های صنعتی باید به گونه ای طراحی و تولید شوند که قدرت و قابلیت های پردازشی کافی برای انجام کارهای گرافیکی سخت را داشته باشند و لپ تاپ های صنعتی اچ پی دارای این ویژگی های منحصر به فرد هستند. .

بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی

یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ اچ پی مدل Omen 15 است که دارای صفحه نمایش 15 اینچی با کیفیت 4k می باشد. بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اچ‌پی به قدری قدرتمند هستند که می‌توانید بازی‌های رایانه‌ای انجام دهید و همچنین محتوا تولید کنید و پخش کنید.

از ویژگی های این نوع لپ تاپ های گیمینگ اچ پی می توان به داشتن پردازنده نسل دهم Core i5 تا i9 اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2070 یا GeForce GTX 1660 Ti اشاره کرد.

علاوه بر این، صفحه نمایش 15 اینچی FHD با نرخ تازه سازی 144 هرتز، IPS یا 4K، 8 تا 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD از دیگر ویژگی های این لپ تاپ گیمینگ است.



:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


برای کسانی که زیاد قهوه می نوشند، بدون شک بهتر است یک قهوه ساز مدل یا دستگاه اسپرسوساز از یک برند برتر خریداری کنند. در مقاله قبلی به بررسی بهترین دستگاه قهوه خانگی از بین انواع برندهای پرفروش پرداختیم، اما همچنان اکثر برندها را قبلا ارائه کرده ایم، اما نمی خواهیم هر کدام از این برندها را به طور کامل معرفی کنیم. یکی از بهترین برندها برند بوش است، در این مقاله قصد داریم مجموعه تحقیقاتی خود را در قالب یک مقاله مفید ارائه کرده و راهنمای کامل خرید دستگاه قهوه ساز بوش را در اختیار شما قرار دهیم، توصیه می کنیم قهوه نخرید. دستگاه بوش بدون دانستن این نکات و پس از مطالعه تمام دانش بهترین دستگاه قهوه ساز بوش را خریداری کنید.

در زیر پرفروش ترین و بهترین دستگاه های قهوه ساز بوش را معرفی می کنیم. ما واقعاً توصیه می کنیم سایر مارک های قهوه ساز مانند دستگاه قهوه Gosonic، دستگاه قهوه DeLonghi و آخرین ماشین لباسشویی بوش را بررسی کنید.

آیا قهوه ساز بوش کیفیت خوبی دارد؟ نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران 

اکثر مردم برند بوش را به دلیل کیفیت بالای محصولات و طراحی زیبا می شناسند. بوش برندی است که مدل های مختلف قهوه ساز را با گارانتی و انتخاب گسترده تولید می کند. این برند آلمانی که برخی از محصولات آن در کشورهای دیگر تولید می شود، بهترین لوازم خانگی را در بازار لوازم خانگی دنیا وارد می کند و یکی از بزرگترین رقبای سرسخت به شمار می رود، توصیه می کنیم قبل از خرید نظرات کاربران و خریداران را مطالعه کنید.

بای گود بوش TKA8013 Cafe Maker La

یکی از مدرن ترین قهوه سازهای موجود در بازار قهوه ساز بوش TKA8013 می باشد.این دستگاه دارای توان 1160 وات بوده و قدرت خوبی دارد. با این قهوه ساز می توانید قهوه خوبی تهیه کنید. برای خودتان به راحتی در مدت زمان کوتاه این قهوه ساز با ظرفیت 1.25 لیتر در مجموع 15 فنجان قهوه تولید می کند.همچنین دارای قوری پیرکس است.وزن این قهوه ساز 2.6 کیلوگرم است.دارای سیستم قطع خودکار و همچنین دارای صفحه داغ برای نگهداری قهوه. فیلتر این قهوه ساز قابل تعویض می باشد. این مدل شاید بهترین قهوه ساز بوش نباشد، اما بدون شک یکی از بهترین هاست.

بهترین قهوه ساز بوش TKA8633

این مدل نیز در لیست بهترین دستگاه های قهوه ساز بوش به عنوان بهترین دستگاه قهوه ساز بوش قرار گرفته است. قدرت این مدل قهوه ساز 1160 وات است و با توجه به قدرت می تواند 15 فنجان قهوه درست کند، مواد فیلتر این مدل قهوه ساز کاغذی است و دارای فیلتر قابل تعویض می باشد. یکی از ویژگی های جذاب این نوع قهوه ساز، گزینه رسوب زدایی است، این دستگاه دارای دکمه Calc'nClean می باشد که با فشار دادن آن، فرآیند رسوب زدایی آغاز می شود. خدمات اسپرسوساز بوش  هنگامی که آب تمام می شود، به لطف سیستم خاموش کننده خودکار، دستگاه قهوه ساز به طور خودکار خاموش می شود.

بهترین قهوه ساز بوش TKA6A041

یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های قهوه ساز بوش مدل TKA6A041 است. این نوع قهوه ساز دارای برنامه رسوب زدایی EasyDescale3 با قابلیت انتخاب میزان سختی آب می باشد. با استفاده از دکمه Aroma+ در این دستگاه می توانید عطر قهوه را انتخاب کنید. این مدل قهوه ساز دارای توان مصرفی 1200 وات می باشد و بسته به قدرت می توانید 10 تا 15 فنجان قهوه تهیه کنید. سیستم خاموش کردن دستگاه را می توان برای 20، 40 یا 60 دقیقه انتخاب کرد.

قهوه ساز بوش مدل TKA6A043

این نوع قهوه ساز بوش دارای توان 1200 وات می باشد و دارای امکاناتی نظیر قابلیت گرم کردن قهوه، سیستم ضد چکه، سیستم تخلیه آب و ... می باشد. ظرفیت قهوه جوش 10 تا 15 فنجان قهوه و مخزن آب آن 1.25 لیتر می باشد. این نوع قهوه ساز فیلتر مجهز به دکمه Aroma+ است که با آن می توان عطر قهوه مورد نظر را انتخاب کرد. بدنه دستگاه از پلاستیک مرغوب با صفحه نگهدارنده حرارت ساخته شده است.



:: بازدید از این مطلب : 8647
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


وسایل ضروری برای 2 نفر

جرم پنه 200 گرم

سینه مرغ 200 گرم

6 عدد قارچ

1 لیوان شیر

200 گرم خامه

پنیر پارمزان 4 قاشق غذاخوری

سیر 1 حبه

25 گرم کره

نمک و فلفل سیاه فراوان

آویشن 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

سطح اول

برای تهیه پاستا پنه آلفردو خوشمزه ابتدا سیر را له کنید سپس تابه مناسب را گرم کنید و کره را به تابه اضافه کنید. سپس سیر خرد شده را در تابه بریزید.

مرحله دو

بعد از اینکه بوی سیر گرفت مرغ را تکه تکه کرده و به ماهیتابه اضافه کنید. مرغ را سرخ کنید تا رنگ آن تغییر کند، سپس نصف فنجان آب جوش به ماهیتابه اضافه کنید و در تابه را ببندید تا مرغ بپزد.

سطح سوم

در همین حین یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر کنید و روی حرارت قرار دهید تا آب به جوش بیاید. در همین حین ۱ قاشق غذاخوری روغن و ۱ قاشق چایخوری نمک به قابلمه اضافه کنید و صبر کنید تا آب بجوشد.

کلاس چهارم

بعد از اینکه آب به نقطه جوش رسید، پاستا را اضافه کنید و بگذارید 8 تا 10 دقیقه در آب در حال جوش بماند تا خوب بپزد. البته زمان پخت واقعی ماکارونی را از روی بسته بندی آن نیز می توان دید.

قسمت پنجم

در این زمان پاستا را بشویید و خارج کنید. سپس بعد از اینکه آب مرغ کاملا گرفته شد، قارچ ها را ورقه ای برش دهید و همراه با نمک و فلفل سیاه در تابه بریزید.

قسمت ششم

حالا مواد را خوب اضافه می کنیم تا قارچ ها نیز کاملا سرخ شوند. سپس شیر را به همراه خامه به تابه اضافه می کنیم و مخلوط را کمی هم می زنیم تا یکدست شود سپس در تابه را می پوشانیم تا شیر بجوشد.

مرحله هفتم

وقتی شیر به نقطه جوش رسید درب ماهیتابه را بردارید سپس پاستا را به همراه پنیر پارمزان به تابه اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید. صبر می کنیم تا مواد به غلظت مناسب برسند.

مرحله هشتم

وقتی مخلوط به دمای دلخواه رسید، ظرف را از روی حرارت بردارید. سپس پاستا را در ظرف سرو بریزید و آویشن را روی پاستا بپاشید و داغ سرو کنید.

مرجع مقاله: https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-قیمه-نثار-مجلسی/



:: بازدید از این مطلب : 10364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


 ست کنسول تانیل چوب علاوه بر زیبایی، عملکرد بسیار منحصر به فردی را به شما ارائه می دهند. میز کنسول از کابینت و کشوهای زیادی استفاده می کند به همین دلیل بهترین گزینه برای قرار دادن ظروفی و کریستالی برای تزیین میز ناهارخوری در اتاق نشیمن محسوب می شود. شما می توانید دکوراسیون منزل را با توجه به سبک خود انتخاب کنید. اگر می خواهید میز کنسول شما ساده باشد، باید بگویید که طرفدار سبک مدرن و ایده های خطی هستید. اگر منحنی ها و اینله ها یکی از موارد مورد علاقه شما هستند، پس باید به شما بگویم که سبک کلاسیک همان سبکی است که شما به دنبال آن هستید. در مقاله زیر سعی می کنیم اطلاعاتی در مورد انواع کنسول ها و سبک هایی که برای شما در طراحی داخلی موثر است را به اشتراک بگذاریم. اگر در یک خانه آپارتمانی مدرن با سقف تقریبا کوتاهتر از ویلا زندگی می کنید، نیازی به میز کنسول کلاسیک ندارید، زیرا این سبک میز فضای زیادی را اشغال می کند. از طرفی برای یک چیدمان ساده بهتر است از یک میز کنسول ساده استفاده کنید که فضای زیادی از خانه را اشغال نکند، اما عملکردی مشابه میز کنسول کلاسیک ارائه دهد. ما را دنبال کنید تا بیشتر از همیشه در مورد سبک های کلاسیک و معاصر بدانید، سپس هوشمندانه خرید کنید.


چه چیزی یک میز کنسول مدرن را متمایز می کند؟

میز کنسول مدرن برای ایده های لوکس

برای ایده های لوکس خود می توانید از میز کنسول مدرن استفاده کنید. اینکه می گویم میز کنسول ساده است و باید در طراحی مدرن به آن توجه کرد، به این معنا نیست که با دکوراسیون گران قیمت همخوانی ندارد. ساخت آسان، دسته پایه است و از طرفی طراحی دایره ای بدون قوس و منحنی است. این یک گزینه عالی برای ایده های مدرن و پیچیده شما است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود در سمت راست و چپ حرکت دو ظرف و دو کابینت وجود دارد که به جای CNC توسط چوب به هم متصل شده اند. این اولین قدم به سوی مدرنیته است. از آنجایی که طراحی داخلی کمی متفاوت است و با تم رنگ خاکستری در نظر گرفته شده است، می توان گفت که او مهارت خود را به دکوراسیون های با کیفیت داده است. همچنین دستگیره‌های کابینت‌های مرکزی برای اطمینان از عملکرد روان، CNC تراشیده شده‌اند. در ادامه می توانید به آینه ای که دقیقا مشابه میز کنسول است نگاه کنید که کار را زیباتر کرده و برای شما ایده ای مدرن می کند. طراحی این میز شبیه به فیلم های کمدی قدیمی است که می توانید از این ابزار زیبا برای ایده های خنده دار و خنده دار خود استفاده کنید. اگر فضای کافی دارید، انتخاب خوبی برای قرار دادن آن در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا اتاق خواب است.

سه مجموعه خدمات گنجانده شده است

میز کنسول، میز تلویزیون، میز ناهار خوری و میز قهوه خوری را به صورت ست خریداری کنید و دکوراسیونی بی نظیر برای فضای داخلی منزل خود ایجاد کنید. اگر می خواهید میز کنسول متفاوت و چشم نوازی داشته باشید، می توانید با توجه به ایده های شیک خود از طرح های خاتم استفاده کنید. این روزها با توجه به این سبک طراحی ایده های متفاوتی پیش روی شماست که طراحی میز پذیرایی متناسب با سبک طراحی میز تلویزیون جلو مبل و میز کنسول یکی از آنهاست. دستاوردها در دنیای مدرن برای شیک شدن آن، می توانید سبک مورد نظر خود را تعریف کنید و بر اساس آن شروع به توسعه ایده کنید. چند کشو در کنسول وجود دارد یا با چه تم رنگی می آید. آیا می خواهید همه محصولات را به صورت ست یا جداگانه خریداری کنید؟ این یکی از مهم ترین پارامترهایی است که می توان از بین آنها انتخاب کرد. دنیای مدرن امروز شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

میز کنسول منبت کاری شده به سبک کلاسیک

میز کنسول یکی از تنظیماتی است که در طراحی به سبک کلاسیک بسیار کمک خواهد کرد. به راحتی می توانید برای دکوراسیون مجلل و کلاسیک خود ایده ایجاد کنید و تصویر زیباتری را در اتاق منعکس کنید. همانطور که از تصویر مشخص است، این سبک از میزها بسیار به ایده های نوستالژیک و سنتی ما نزدیک است و به این ترتیب ما را به یاد روزهای کودکی می اندازد. این به معنای ایده ای کاملا کلاسیک است که برای دکوراسیون های فانتزی به خوبی به شما کمک می کند. زیرا قسمت های کناری میز کنسول منحنی هستند و این سبک طراحی برای طراحی مدرن انتخاب مناسبی نیست; زیرا سادگی و خطوط صاف از اجزای اصلی دکوراسیون مدرن هستند. استفاده از چند کشو و دو کابینت روند طراحی این کار را دنبال می کند. اگر صاحب سبک هستید و می خواهید از دکوراسیون کلاسیک در منزل خود در ترکیب با سایر عناصر دکوری استفاده کنید، خرید این کنسول زیبا را برای تزیین فضای پذیرایی به شما توصیه می کنیم.

حرف آخر در میز کنسول مدرن و کلاسیک

همانطور که در مقاله قبلی خواندید، میز کنسول با سبک های مختلف و ایده های بسیار متفاوت در دسترس شماست. می توانید برای دکوراسیون خطی و مدرن خود از میز ساده و بدون اکسسوری استفاده کنید و برای ایده های کلاسیک خود از میز منبت کاری شده و منحنی استفاده کنید تا سبک تفکر خود را نشان دهید. Console set سرویس میز تلویزیون، میز پذیرایی، میز عسلی و میز کنسول به صورت ست در اختیار شما قرار می گیرد تا دکوراسیون شما منحصر به فردتر به نظر برسد. شما به راحتی می توانید این تصویر را با توجه به تم رنگی که به آن علاقه دارید به نمایش بگذارید. برای نگهداری غذا در اتاق نشیمن نزدیک میز ناهارخوری می توانید از میز کنسول استفاده کنید. یکی دیگر از موارد پیش رو نصب میزهای کنسول تانیل چوب  در راهروهای مجلل برای نگهداری گل و گلدان برای پذیرایی ویژه از مهمانان است. قرار دادن میز کنسول در اتاق خواب بزرگ به منظور میز آرایش و قرار دادن میز کنسول در اتاق نشیمن به عنوان یک پارتیشن مجلل پارامترهایی هستند که باید از بین آنها انتخاب کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


برای بررسی صوت کتاب صوتی ابتدا باید در سایت و سازمان مربوطه ثبت نام کنید. سپس صوت را از متن آماده شده در سایت ضبط کرده و برای سایت ارسال کنید.

یک نظر دهنده در مقاله من از من پرسید که چگونه یک سخنران کتاب صوتی شوم. به من گفته اند که استعداد بالایی در خوانندگی و بازیگری دارم و مدتی است که به این فکر می کنم که آیا ضبط صدا را به عنوان راوی در کتاب های صوتی شروع کنم یا خیر. برای تبدیل شدن به یک راوی کتاب صوتی به چه مهارت هایی نیاز دارم یا چگونه می توانم این مهارت ها را بهبود بخشم؟ از من هم خواستند برای یک کتاب صوتی تست بزنم.

آمادگی های لازم قبل از آزمون سخنرانی کتاب صوتی

اگر به شغل گوینده کتاب صوتی علاقه مند هستید و قصد شرکت در آزمون گوینده کتاب صوتی را دارید، پاسخ به این سوالات که در این مقاله برای شما فهرست شده است به شما کمک می کند تا دریابید - متوجه شوید که آیا واجد شرایط هستید یا خیر. این نوع کار یا نه برای این کار موارد زیر مورد نیاز است:

پیش نیازها

مهارتهای پایه

توانایی های زبانی

شخصیت یا عادات کاری

مدیریت مالی.

آیا به نمایش ها علاقه دارید؟ اگر پاسخ منفی است، آزمون سخنرانی کتاب صوتی را متوقف کنید و به طور جدی گزینه دیگری را برای آینده شغلی خود در نظر بگیرید.

آیا مرتب به کتاب های صوتی گوش می دهید؟ اگر پاسخ منفی است، قبل از شرکت در آزمون روایت کتاب صوتی، به چندین کتاب صوتی در ژانرهای مختلف گوش دهید. فقط در این صورت است که حداقل می توانید از طریق هنر احساس کنید. ما اشتراک در مجله AudioFile، استاندارد صنعتی برای بررسی حرفه ای را توصیه می کنیم. همچنین به کتاب های صوتی برنده جایزه با هدفون گوش دهید.

شرایط، شرایط و ویژگی های مورد نیاز قبل از شرکت در آزمون تلفظ کتاب صوتی

تبدیل شدن به یک سخنران کتاب صوتی مستلزم مجموعه ای از شرایط و الزامات است. اگر این معیارها را دارید، در آزمون سخنران کتاب صوتی شرکت کنید. با بلندگوی برنده جوایز آئودی، تاویا گیلبرت، به شما یاد می دهد که برای تبدیل شدن به یک بلندگوی حرفه ای کتاب صوتی چه چیزی لازم است.

به طور خلاصه، سخنرانان مشتاق کتاب صوتی باید بر روی توسعه مهارت های زیر کار کنند:

درک جامع انواع مختلف گفتار

صبر

مهارت های سازمانی

مهارت های برقراری ارتباط موثر

حرفه ای شوید

مهارت های خود مدیریتی

در اینجا چند توصیه مهم و کاربردی برای روایت کتاب های صوتی در خانه آورده شده است

اگر اهل کتاب هستید، به زبان‌ها علاقه دارید و در بازیگری و کسب‌وکارهای کوچک مهارت دارید، روایت کردن و تولید کننده کتاب‌های صوتی  زهرا شیراحمدی در خانه بهترین شغل برای شماست. سخنران موفقی که صاحب یک کسب و کار خانگی کوچک است، علاوه بر استعداد صحبت کردن، باید پشتکار، مهارت های سازمانی، مهارت های ارتباطی، حرفه ای و خودکنترلی نیز داشته باشد. شما مسئول ارائه 8، 12 یا 16 ساعت کار در روز به یک ناشر یا تولید کننده کتاب صوتی هستید و باید با تیم خود هماهنگ کنید تا محتوای صوتی را به موقع به مخاطبان تحویل دهید. این یک مسئولیت خطیر است و نیاز به برنامه ریزی اساسی برای رسیدن به آن دارد.

کتاب های صوتی در خانه با پول اما به دقت زیادی نیاز دارد. سعی کنید هر بار که اشتباه می کنید آن را با صدای بلند بخوانید. اگر بعد از یک ساعت هنوز خوشحال نیستید برای توسعه مهارت هایی که برای بهبود صحبت کردن خود نیاز دارید، وقت بگذارید. تیم بازاریابی رایا این کار را برای شما انجام خواهد داد. و بعد از قبولی در آزمون سخنرانی کتاب صوتی آنها این مهارت های ضروری را به شما آموزش خواهند داد.

توسعه مهارت های شفاهی قبل از تست صدا برای صحبت کردن

بخش مهمی از توسعه توانایی گفتاری کتاب صوتی قبل از گوش دادن به سخنرانی، یادگیری در مورد هر نوع سخنرانی و یافتن راه‌هایی برای مدیریت پروژه‌هایی است که برای شما مفید است. با گذشت زمان، گوینده معروف تاویا گیلبرت همه اشکال صدا را آزمایش کرد و یاد گرفت که هر پروژه را بدون توجه به نوع صدا اجرا کند. او در گفت‌وگوی دیگری با تاویا گیلبرت اظهار داشت که وقتی صحبت از داستان‌گویی برای فیلم‌ها به میان می‌آید، قطعاً مسائلی بین این دو وجود دارد که باید با آمادگی لازم حل شود.

حال این سوال پیش می آید که آیا ژانرهای مختلف کتاب های صوتی نیاز به انواع بلندگو دارند؟ نه، مهم نیست چه کتابی برای گفتن دارد، وظیفه راوی این است که بین هدف نویسنده و شنونده واسطه شود. بنابراین، چه در حال گفتن یک داستان معمایی یا یک اختراع علمی، یک داستان فلسفی یا چیز دیگری هستید، باید درک وسیعی از سرعت، ریتم، احساسات، شخصیت‌پردازی، شخصیت، اوج، تحویل، آرامش و غیره داشته باشید. همه اینها نکاتی است که قبل از تست کتاب صوتی باید به آنها توجه کنید.

شرکت های تست زبان برای آزادی بیان

برخی از موسسات، شرکت ها و سایت ها تست صدا را به صورت رایگان انجام می دهند. Rajamarketing یکی از این شرکت هاست که تست های رای گیری آزاد را انجام می دهد و در صورت قبولی آموزش های لازم را نیز به شما ارائه می دهند.

به طور معمول، موسسات سخنران قبل از پذیرش دانشجویان خود، یک امتحان شفاهی رایگان می گیرند. قبل از آزمون صدای اسپیکینگ از جمله آزمون گفتاری کتاب صوتی به تکنیک اسپیکینگ، عدم لهجه، روان بودن متن، تلفظ صحیح همه حروف و پرهیز از لکنت توجه کنید.

کسب مهارت برای آزمون گوینده رادیو

یکی از مهم ترین راه های قبولی در آزمون اسپیکینگ گوینده رادیو جاوه، کسب مهارت های لازم در سخنرانی است. شما می توانید این مهارت ها را در دانشکده صدا و سیما و در رشته مورد علاقه خود کسب کنید و یا می توانید برای آموزش در شرکت ها یا موسسات مناسب اقدام کنید. این مهارت ها توسط خود باشگاه جوانان رادیو آموزش داده می شود.

کافی است در دوره های مربوط به تلفظ آن شرکت کنید و آموزش های لازم را در این زمینه مشاهده کنید. برای عضویت در رادیو جاوا کلاب ابتدا از شما آزمون ورودی گرفته می شود سپس از شما تست گرفته می شود و در صورت داشتن شرایط لازم آموزش های لازم به شما داده می شود.

چگونه متن تست مکالمه را زیبا بخوانیم؟

تسلط بر تکنیک بیان لازم هنگام خواندن متن آزمون شفاهی بسیار مهم است. یکی از راه های رسیدن به تسلط لازم برای خواندن هر متنی، آشنایی با متن است. به عنوان مثال در صورت لزوم می توانید بر نکاتی در این متن تاکید کنید و صدای خود را در برخی موقعیت ها بلند و در موارد دیگر کوتاه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

نوتروفیل نوعی گلبول سفید (wbc) است. آزمایش مرتبط با سیستم ایمنی بدن است و به راحتی، انواع عفونت در بدن را تشخیص می‌دهد. در واقع neutrophils بخشی از گلبول‌های سفید به شمار می‌روند که عدم تعادل آن باعث واکنش سیستم ایمنی بدن می‌شود‌. البته گلبول‌های سفید انواع بسیار مختلفی دارند که نوتروفیل ها از فراوان‌ترین نوع آن‌ها به شمار می‌رود. هم‌اکنون که وارد این مقاله شده‌اید احتمالاً برای شما این سؤال ایجاد شده که نوتروفیلیا چیست؟ نوتروفیلیا به افزایش تعداد نوتروفیل های خونی گفته می‌شود. نوتروفیل در اکثر مواقع ناشی از عفونت فعال در بدن مانند عفونت آبسه و پنومونی و در مواردی نادری نیز سرطان خون است. همچنین شما عزیزان باید دقت کنید که شکستگی استخوان، سوختگی، آپاندیس و جراحت و همچنین حمله قلبی از سایر عواملی هست که باعث ایجاد بروز نوتروفیل‌ها در بدن می‌شود.

 

میزان طبیعی neutrophils در آزمایش خون
البته دقت کنید که محدوده‌های ذکرشده در اینجا با میکرولیتر اندازه‌گیری شده و به صورت تقریبی هستند.

نوزاد تازه متولد شده: 13 تا 38 هزار سلول در هر میلی‌لیتر مکعب از خون
نوزاد دو هفته‌ای: 5 تا 20 هزار سلول در هر میلی‌لیتر مکعب از خون
بزرگسالان: 4500 تا 11 هزار سلول در هر میلی‌لیتر مکعب از خون
زنان باردار (سه ماهه دوم): 5800 تا 13200 سلول در هر میلی‌لیتر مکعب از خون

به طور کلی محدوده طبیعی نوتروفیل‌ها در بدن، بین 1500 تا 7000 سلول در هر میلی‌لیتر مکعب از خون است.

میزان نرمال نوتروفیل در بارداری
نسبت به تغییراتی که در بدن مادر در دوران بارداری اتفاق می‌افتد، میزان نوتروفیل تغییر می‌کند. در این دوران تعداد آن‌ها به میزان ۱۳۲۰۰ واحد میکرولیتر افزایش می‌یابد.جوان ایرانی (irjavan.com)

دقت کنید که افزایش نوتروفیل در این دوران بسیار طبیعی است‌. درواقع افزایش گلبول‌های سفید نیز به دلیل افزایش نوتروفیل است. شما نباید از این قضیه نگران شوید، مطمئن باشید که پس از زایمان میزان گلبول‌های سفید کاهش پیداکرده و میزان آن به حد طبیعی می‌رسد.

 

به‌طورکلی سطح نرمال یا طبیعی گلبول سفید خونی نوتروفیل در چهار دسته طبقه‌بندی می‌شود:

سطح نرمال نوتروفیل در بانوان باردار در سه‌ماهه نخست: بین ۵۸۰۰ تا ۱۳۲۰۰ میلی‌متر مکعب است.
سطح نرمال نوتروفیل در نوزادان: بین ۱۳۰۰۰ تا ۳۸۰۰۰ در هر میکرو لیتر.
سطح نرمال نوتروفیل در نوزاد ۱۴ روزه: بین ۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ در هر میکرو لیتر.
سطح نرمال نوتروفیل در افراد بالغ: بین ۴۵۰۰ تا ۱۱۰۰۰ در هر میلی‌متر مکعب.

علت بالا بودن نوتروفیل در آزمایش خون


هرچند علت بالا بودن نوتروفیل در آزمایش خون ممکن است به دلیل جراحی و عفونت فعال در بدن باشد، اما دلایل دیگری وجود دارد که باعث افزایش این مقدار می‌شود که در ادامه این مطلب از مجله جوان ایرانی بررسی می‌کنیم:

ابتلا به بیماری التهاب روده
اضافه‌وزن یا چاقی
ابتلا به روماتیسم مفصلی
مصرف تنباکو
فشارهای روانی و فیزیکی
ابتلای افراد به برخی از انواع سرطان‌ها
ابتلا به انواع هپاتیت
ابتلا به روماتیسم مفصلی
مصرف کورتواستروئیدها
آسیب‌دیدگی در تصادف جراحات سنگین
مصرف تنباکو
درگیری کودک و بزرگ‌سالان با سندروم دان
بیمارانی که به تازگی جراحی طحال داشته‌اند

علائم پایین بودن نوتروفیل در آزمایش خون چیست؟
آزمایش نوتروفیل به شما کمک می‌کند تا میزان کم و غیرطبیعی بودن گلبول‌های سفید را متوجه شوید. شایع‌ترین علائم پایین بودن نوتروفیل را در ادامه این بخش از جوان ایرانی با هم بررسی می‌کنیم:

التهاب لثه‌ها
آبسه‌های پوستی
عفونت سینوس‌ها
تب
پنومونی
عفونت گوش

میزان نرمال نوتروفیل در آزمایش خون
احتمالاً برای شما نیز این سؤال ایجاد شده است که میزان نرمال نوتروفیل در آزمایش خون چقدر است؟ به‌طورکلی سطح نرمال یا طبیعی گلبول‌های سفید خون نوتروفیل در چهار دسته طبقه‌بندی می‌شود که در ادامه مصرف باهم بررسی می‌کنیم.

 

چگونگی تنظیم مقدار نوتروفیل


برای اینکه مقدار نوتروفیل را در بدن انسان تنظیم کنیم، بهترین راه این است که علت افزایش یا کاهش آن را بدانیم و درصدد برطرف کردن آن عوامل برآییم. معمولاً پزشک برای درمان عفونت‌های باکتریایی آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کند، همچنین دقت کنید که برای تنظیم مقدار نوتروفیل خون می‌توان از مکمل‌های حاوی ویتامین b۱۲ نیز بهره برد. مواد غذایی که شامل ویتامین b۱۲ هستند نیز شامل تخم‌مرغ، شیر، ماهی، گوشت، غلات صبحانه و انواع مخمرها است.

 

توصیه‌های پزشکی برای تنظیم نوتروفیل ها
اگر شما عزیزان دچار افزایش و کاهش نوتروفیل در بدن خود هستید، برای اینکه آسیب کمتری به بدن شما وارد شود لازم است یک سری نکات را رعایت کنید.
از استرس و اضطراب دوری کنید.
بیشتر از توان بدنی خود ورزش و فعالیت جسم شدید انجام ندهید.
اگر دچار نشانه‌هایی شامل خستگی و ضعف شدید به پزشک مراجعه کنید تا به زودی برطرف شود.

تفسیر آزمایش نوتروفیل
همان‌طور که ذکر شد آزمایش نوتروفیل نشان‌دهنده تغییر در سطح گلبول‌های سفید خون است. میزان گلبول‌های سفید نسبت به خون در طول زمان، سن بارداری و تعیین عوامل دیگر تغییر می‌کند. بنابراین نتایج آزمایش باید به صورت تخصصی توسط پزشک بررسی شود‌. در این مجله از جوان ایرانی میزان نرمال نوتروفیل در بارداری را برای شما بررسی می‌کنیم.

 

عوامل مؤثر بر نتایج آزمایش خون نوتروفیل
شما عزیزان باید بدانید که شرایط خاصی می‌تواند بر آزمایش خون نوتروفیل تأثیر بگذارد. بنابراین اگر این شرایط را دارا هستید باید به پزشک اطلاع دهید. شرایطی مانند عفونت، شیمی‌درمانی، پرتودرمانی، کورتیکواستروئید درمانی مثلاً تزریق دگزامتازون، جراحی‌های اخیر، بارداری و یا اضطراب است. همچنین دقت کنید که ممکن است نتایج آزمایش از این آزمایشگاه تا آزمایشگاه بعدی تفاوت داشته باشد. به سن، جنسیت، بیماری‌های ارثی و ارتفاع از سطح دریا بستگی دارد.

 

درمان neutrophils چگونه است؟


درمان نوتروفیلیا بستگی به عامل زمینه‌ای آن دارد. برای شروع درمان ابتدا باید آزمایش بدهید، نتیجه آزمایش برای شما مشخص می‌کند که چه درمانی را باید پیش بگیرید. اگر تعداد نوتروفیل های خونی بیش از بازه نرمال باشد، معاینات بالینی توسط پزشک برای بررسی علائم انجام می‌شود. درصورتی‌که این مقدار در آزمایش خون بیش از ۵۰ هزار باشد اقداماتی مانند لوکوفرزیس، مایع درمانی تهاجمی، درمان‌های سیتوتوکسیک انجام می‌شود. درصورتی‌که شما مبتلا به بیماری زمینه‌ای باشید، پزشک ممکن است برای شما آنتی‌بیوتیک و داروهای ضدالتهابی متناسب با عفونت برای درمان نوتروفیل تجویز کند.

 

سخن پایانی
همان‌طور که در این مطلب از مجله جوان ایرانی به آن اشاره شد، عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن در گرو گلبول‌های سفید و به تبع آن نوتروفیل‌ها است. اگر مقدار نوتروفیل در بدن برای مدت طولانی تنظیم نباشد، پزشک آزمایش‌های تخصصی برای بررسی علت عدم تعادل آن تجویز می‌کند. اگر مقدار نوتروفیل در بدن شما کاهش یابد، باعث می‌شود سیستم ایمنی بدن شما ضعیف شده و بسیار خطرناک است. درهرصورت هرگونه تغییر چشمگیر در مقدار مصرف نوتروفیل ها را باید به پزشک اطلاع دهید‌ اگر شما عزیزان نیز در این مورد تجربه‌ای دارید می‌توانید در انتهای مقاله بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.

آزمایش neutrophils چیست؟ تفسیر نوتروفیل در آزمایش خون



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


اسامی هفت بازیکن

امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میر امینی، رضا کیانیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نیکی کریمی، هانیه توسلی، مهدی هاشمی، پانتهیا بهرام، مه لقا باقری.

خلاصه داستان هفتم

داستان این سریال درباره هفت دانش آموز است که برای کسب درآمد مرتکب اشتباه می شوند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی در این سریال آنیل نام دارد. این سریال که در ابتدا قرار بود 7 قسمتی باشد با 20 قسمت متولد شد. ما داریم دوست بازی می کنیم، می جنگیم، می جنگیم، اما نمی بخشیم، هر اتفاقی هم بیفتد، باز هم می جنگیم!

هفت خبر جدید

کیارش اسدی زاده: سریال هفت امردادماه در حال پخش است/ 6 دقیقه سریال تایید شد! | راستش را بخواهید، باورم نمی شود شاید از بیست قسمت شش دقیقه آن نمایش داده نشده باشد. فضای سریال هفت نسبت به سریال هایی که تاکنون انجام شده است فضایی دارد که جریان را قطع می کند، بنابراین بیشتر برای ممیزی آماده شدم اما در تعاملی که اتفاق افتاد و راهکارهایی که من و اعضای شورا پیشنهاد دادیم. در نهایت کار در کمتر از 6 دقیقه بررسی شد. / 19 جولای 1402

زمان پخش در شبکه پخش خانگی شما

اکتبر 1402

مراجعه به منبع:  https://tmk.ir/series/101699



:: بازدید از این مطلب : 10620
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز


اگرچه انواع مختلفی از نوشیدنی های قهوه برای افراد مختلف در سراسر جهان وجود دارد، اما محبوب ترین آن قهوه اسپرسو است. میلیون ها نفر هر روز اسپرسو می نوشند. اسپرسو روش خاصی دارد. همه چیز باید به مقدار مناسب باشد تا بهترین طعم را بدست آورید. یک باریستای حرفه ای می تواند بر اساس تجربه خود یک فنجان قهوه عالی بسازد.

با این حال، می توانید یک فنجان اسپرسو را در خانه نیز درست کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه اسپرسوساز خانگی خوب و دانه های قهوه با کیفیت خوب است. انواع مختلفی از قهوه ساز در فروشگاه های محلی و آنلاین موجود است.

فقط لیستی از برنامه های مورد نظر خود را تهیه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. حقایقی در مورد دستگاه های اسپرسوساز وجود دارد که به خوبی شناخته شده نیستند. در اینجا می خواهم شش واقعیت مهم در مورد دستگاه های اسپرسوساز را با شما به اشتراک بگذارم که احتمالاً نمی دانستید.

می توانید از انواع دانه های قهوه استفاده کنید

اسپرسو یک نوع دانه قهوه نیست. همین نوشیدنی به اسپرسو معروف است. می توانید از انواع دانه های قهوه در دستگاه اسپرسوساز خود استفاده کنید. می توانید از دانه های قهوه بو داده یا انواع دیگر دانه ها استفاده کنید. دستگاه اسپرسوساز طعم دانه های قهوه را آزاد می کند.

همچنین نیازی نیست دانه های قهوه را از نوع خاصی انتخاب کنید. همچنین می توانید دانه های قهوه را از فروشندگان محلی خریداری کنید. تنها چیزی که در مورد دانه های قهوه باید در نظر گرفت کیفیت آنهاست. حتما دانه های قهوه تازه را برای بهترین طعم انتخاب کنید.

می توانید انواع قهوه را دم کنید

من افراد زیادی را دیده ام که در مورد دستگاه های اسپرسوساز گیج می شوند. اکثر مردم فکر می کنند که اسپرسو را فقط می توان با دستگاه اسپرسوساز تهیه کرد. اما برای توضیح، دستگاه اسپرسوساز مانند هر دستگاه قهوه ساز دیگری است. تخصص آنها درست کردن اسپرسو به روش درست است.

این بدان معنا نیست که نمی توانید دستور العمل های مختلف قهوه را تهیه کنید. می توانید از همین دستگاه برای انواع دیگر دم کردن قهوه استفاده کنید. فقط تنظیمات را تنظیم کنید تا طعم دقیقی را که از قهوه انتظار دارید دریافت کنید.

بنابراین لازم نیست برای هر نوع قهوه دستگاه جداگانه بخرید. با این حال، قبل از سفارش مطمئن شوید که دستگاه اسپرسوساز تنظیمات را روی کنترل پنل قرار داده است.

برای استخراج عطر چقدر فشار لازم است؟

آیا هر روز اسپرسوی مورد علاقه خود را با استفاده از دستگاه اسپرسوساز درست می کنید، اما آیا تا به حال فکر کرده اید که دستگاه چگونه کار می کند؟ خوب، یک دستگاه اسپرسوساز باید فشار کامل را به دانه های قهوه وارد کند تا طعم کامل را استخراج کند.

اگرچه فشار دستگاه های مختلف متفاوت است، اما حداقل فشار مورد نیاز برای استخراج طعم 9 بار (9 بار) است. برخی از دستگاه های اسپرسوساز ممکن است فشارهای متفاوتی داشته باشند. اما برای بدست آوردن طعم مناسب باید سرعت مناسبی داشته باشید.

چند دانه قهوه مورد نیاز است؟

دوستداران قهوه از دانه های قهوه در دستگاه اسپرسوساز خود استفاده می کنند. آیا تا به حال فکر کرده اید که در یک دستگاه اسپرسوساز به چند دانه قهوه نیاز دارید؟ هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، این اطلاعات جالبی است.

خوب، هنگامی که دستگاه قهوه کار می کند، به حداقل مقدار دانه قهوه نیاز دارد. اکثر دستگاه های اسپرسوساز برای هر سوراخ به حدود 50 دانه قهوه نیاز دارند و این مقدار دانه بسته به درجه برشته شدن حدود 7 تا 10 گرم است. بله، بهتر است از یک فرمول خاص برای به دست آوردن اثر مداوم استفاده کنید. بنابراین اگر به محدود کردن مقدار دانه‌های قهوه فکر می‌کنید، ممکن است این امکان در دستگاه شما وجود نداشته باشد.

دولت ایتالیا دستگاه های اسپرسوساز و طعم قهوه را کنترل می کند.

برای ایتالیایی ها، اسپرسو چیزی بیش از یک نوشیدنی است. آنها عاشق نوشیدن اسپرسو هستند. علاوه بر این، بخشی منظم از زندگی آنها است. به همین دلیل است که دولت ایتالیا به طور منظم بر روند تولید دستگاه های اسپرسوساز تا مرحله استخراج نظارت می کند.

تمام کافی شاپ ها باید استاندارد را رعایت کنند. علاوه بر این، تولید کنندگان دستگاه های قهوه ساز استاندارد کیفیت دستگاه های اسپرسوساز را رعایت می کنند. به همین دلیل است که دانه های قهوه ایتالیایی در بین بقیه استثنایی هستند.

خامه در اسپرسو تفاوتی ندارد

فوم یا کرم اسپرسو سنتی است. مردم اغلب در مورد اینکه کف اسپرسو از کجا می آید گیج می شوند. خب بستگی به دستگاه اسپرسوساز دارد. هنگامی که دستگاه قهوه، آب را فشار می دهد تا عطر آن استخراج شود، به طور خودکار کفی را که در اسپرسو می بینیم ایجاد می کند. اسپرسوسازهای صنعتی با ایجاد فشار قوی تر، کف بیشتری تولید می کنند.

مرجع مقاله:  https://www.entekhabcenter.com/coffee-maker-price



:: بازدید از این مطلب : 4169
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت نیوز

متن آهنگ حال خوندن ندارم من سازم اصلا کوک نیست مهدی احمدوند

داری باعث میشی دوریت چند روز و چند سال شه
که منم هرچی بخونم همه میگن فالشه
حال خوندن ندارم من سازم اصلا کوک نیست
نیستی و به این نبودت هیچکسم مشکوک نیست
داری باعث میشی خونه بعد تو متروک شه
که دلم به بودن اون خاطرات مشکوک شه
من غرورمو فروختم به نبودت چند وقت
تو نبودی تا ببینی روحیه ام از دست رفت

آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «حال خوندن ندارم من سازم اصلا کوک نیست»



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()